chaiz

Jaaduu

Hej Hej ;)

igår så åkte jag o chami hem till cimel ( västergård )
vi satt i studsmattan o snackade om allt möjligt, hon hade pool oxå men det va för
kallt för att bada :P
sen så gick vi o köpte godis mummsigt ju :)
va faktis inte där så länge :S
sen när vi skulle hem så såg vi jessica,lara och patricia va me de ett tag sen drog,
träffade adina i ett litet tag oxå ;)

idag så åkte jag till stan me mamma,chami lillasyrran och lillebror och det va
rena helvetet!!!!
ska alldrig mer dra till stan me de.
idag så vara det typ motorcyckeldagen haha venne ifall det heter så eller inte :D
men det e typ så att de som har ´Motorcycklar kör runt o runt och folk kollar bara på HAHA
men tog några bilder de e inte så värst bra för att jag satt i bilden när jag tog de....men läger
upp de snenare det lovar jag

men aah ska dra o vara me min kusse nu så...

// hanan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0