chaiz

270410

Hej


började dagen kl: 8.00 så tidigt o jag va helt död
imorse hade inte lust att göra något:S
men sen när det va sista lekitionern ( svenska )
så fick vi ett överrasknings prov det va hör och läs
förståelse test:O men gud kunde hon inte haft berättat
det innan eller?
men aja palla inte klaga va för tröt.
när jag o chami hade slutat skolan så drog vi till
godis butiken o köpte årets första slush:) för oss,
det va så gott:P ( det va 18+ idag:D )
sen så va vi ute en stund o senare drog vi hem till perla
va hos henne lite;)
o så kom vi hem . va vi me mina små kussar♥
ska inte göra något speciellt nu bara kolla in några sidor som
jag måste hinna kolla på!!

puss&kram //hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0