chaiz

blandat:)

god morgon :-*

har precis städat klart så passar på
att blogga lite nu;)
som alla vet så e det lördag idag:)
ska inte gör något kanske bara stanna hemma idag tror jag:S
menmen igår så va jag o chami hemma hos azel, hade saknat henne
skit mycket. Hennes  brors dotter va hos henne o hon e så jävlig söt
hon liknar en liten kines unge:P
haha men efter att vi va hos azel så drog jag o chami hem till min nya kusse
så söt:O våga inte bära henne jag trodde att jag skulle ha sönder/tappa henne
men till slut så våga jag:D det känndes som om jag bärde luft men sen fick kramp i armen:(

azel som  kollar på tv:)

vi spelade bubblan haha chami förlora hela tiden:D

azels brors dotter♥

babyn

chamis hande o lilla bebisens hand haha vilken stor skillnad:P



för er som inte ska göra något ikväll så ger jag er ett tips:
ikväll vid 9 tiden så börjar DJÄVULEN BÄR PRADA ( the devil wears prada ) på kanal 3
har sett den förr o den e jätte bra det kan jag säga;)




puss&kram //hanan♥♥

Kommentarer
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

har du fått svar av hugo ??

2010-04-10 @ 16:06:06
URL: http://tonymedstil.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Va kul att du vill vara med i "veckans bloggare"

i mon kommer jag välja ut vem som får chansen den här veckan :)

2010-04-10 @ 17:45:13
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0