chaiz

första skoldagen, vart ute

Hejsan Svejsan:)


idag så va det första skoldagen efter påsklovet
det va kuligt att träffa alla igen:)
menmen hade bara 3 timmars skoltid så efter skolan så
kom azel,basma,fatima o isabel hem till mig o chami;)
vi va ute o sola typ, det va så jävligt varmt idag runt 13+ grader
det känns som om sommaren har kommit ( NOT )
efter att alla gick hem så va vi me karro,nasse o sibel ett tag.
Jag o chami kom precis hem sitter under filtar haha våra fötter har blivit
is-kalla:P:)
det va så kallt nu så jag o chami ville värma oss så vi gick
hem o tog två koppar me te o drog ut ( jag skämdes när en bil körde förbi )
men chami gjorde det inte:S
ska lägga upp ett par bilder som vi tog igår + en bild från idag

puss&kram //hanan♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0