chaiz

gjort idag, igår

shoizzan:)


idag så har jag inte gjort så mycket så ska berätta lite kort;)
vaknade kl: 7.30 idag o började städa för att det e ju lördag idag:(
efter städningen så drog jag till min kusse nancy va där lite o sen drog jag hem till adina,
kollade på en film sen så var jag hemma vid 14.30 tiden:)
sen så hade jag o chami tråkigt så vi drog ut med ***** o kom precis hem nu:P:)
nu vid halv 9 tiden så ska jag, chami och mina båda mostrar dra till kyrkan, så måste hinna fixa mig o 
sån. det va allt jag gjort idag eller ska göra                                               


Igår kväll så gick hela familjen hem till min farmor för att måla ägg:)
det va jätte roligt men färgen o äggen va för varma:O brände mig lite i hande:(
men men ska ladda upp några bilder årkar inte skriva mer:P






 
puss&kram // hanan♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad det inte kladrit utan hanskar

2010-04-04 @ 21:03:58
Postat av: hanan

jaa men de va kuligare utan;)

2010-04-04 @ 22:50:37
URL: http://chaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0