chaiz

kemin

Hej:)



idag så började jag 8.45:D hade kemi först lekitiornen
det va hur roligt som hälst:P
isabel o abir kom försenade så de fick inte komma in
från läraren, dumt va?
men aja det vi gjorde i kemin va små bollar + nyckel ringar ( till mobilen oxå )
jag o chami har prov imorn så måste plugga skit mycket nu,
kommer inte att blogga mer under dagen men ska såklart lägga upp dagens låt:P :)


det här e bollen, men den va inte färdig ännu;)
¨

lite coola färger:P

plastkuller

de blev genomskillniga( fel stavat :S ) när man la varmt vatten på

sen så skulle man forma den till något o jag gjorde detta men sen när jag kom
hem så färga jag den till rosa o vita prickar

puss&kram //hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0