chaiz

långt inlägg

Hejsan


skolan börja 8.00 idag jag o chami
stressade som fan imorse, som vanligt så kom vi
försenade:S det va jag,chami,nathalie o några till som
kom sena till svenskan och gissa vad läraren gjorde?:O
jo vi fick inte komma in vi tjata på henne o då ba hon: ni måste vänta
i 10 min  va dåligt;)
men men vad ska man göra det finns juee några människor som e lite bänga i
huvudet:P
aja fick veta att min träslöjdes lärare va sjuk så fick 2 timmars hålltimme:)
nice vaah?
e hemma hos basma nu väntar på att chami ska sluta skolan så att vi
kan dra hem.
vill bara medela att jag inte kommer att blogga imorn.
för de som undrar vrf?
svara: jag kommer åka till linköping mina små kussar ska döpas
o sen så ska vi dra ut o äta me släkten kuligt jue:D
tänk att det tar 2 timmar att åka ditt asså jag kommer helt säker att dö!!
avsjurk att åka bil:(

slänger in dagens låt lite senare idag

puss&kram //hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0