chaiz

lite ''kort''

Hallo!


tänkte skriva dagens sista inlägg:)
ikväll så va det jätte skojigt, träffa en massa vänner
men jag va för det mesta me chami,lilli och cimel ( www.ciimells.blogg.se )
det va skit kuligt me er hoppas att vi kan göra om det nån dag♥
aja e helt slut just nu har precis duschat klart;) vill fan sova men
jag måste vänta på att mitt hår ska bli torr o sen göra en fläta
så att det blir låkigt:P
för att inte somna så kollar på en supper bra film på kanal 5
kolla på den ifall du inte har något annat för dig;)
jag påminer er igen: att jag inte kommer att blogga imorn
det e väl tragiskt?? ( driver )
men ska föna håret lite o dra o sova nu
NattiNatti♥

puss&kram //hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0