chaiz

stan me adina och chami

Hejsan:)


kom hem för typ 30 min sen, jag va i stan me adina o chami
det va skit kuligt:D vi blev sugna på glass o pomes så vi åt det sen
när vi väntade på bussen så kom den alldrig och då sa
adina: men kom vi tar 760 bussen
jag: vaah vrf?
adina: det e kuligare att ta den
jag: okej;) e det inte den som går runt blombacka?
adina: joo;)
chami: nää vi tar inte den man får skit ont i huvudet när
man åker så långt:S
men vi tog 760 änndå:P
det va knappt någon i bussen, efter ett tag så la adina en låt så
vi började att sjunga haha folk glode:O
efter ett år så va vi äntligen frame woho:)
jag o chami ville dra till min kusse men min pappa sa: nej ni får inte.
ni har ju inte vart hemma sen 8.30 idag så ni får stanna hemma nu
men han hade fel efter skolan så kom vi hem men vi åt bara snabbt o sen drog vi
kuligt;)
ska nu lägga dagens låt o läsa några bloggar

puss&kram //hanan♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0