chaiz

Glad påsk, 1 april

Hallo:)

innan jag börjar skriva vad jag har gjort idag så tänkte jag
säga: Glad påsk på er alla hoppas ni får en riktig skön påsklov:)


idag så e det ju 1 april o då kan man ju lura folk:P
så fort jag vaknade imorse så messade jag azel o sa att
det hade hänt något me melissa ( min syrra ) :O när jag berättade vad som
hade hänt henne så skrev azel bara: omg omg omg omg :O:O:O
sen jag bah: april april din dumma sil jag kan lura dig när jag vill:P
azel:din jävla bög bitch o jag cp trodde på allt fuck you men va bra
att du påminde mig, jag ska gå o göra de på alla:D:D
sen så sa hon: hahaha mitt hjärta höll på att stanna o du säger april april

det va mitt skämt mot azel;) berätta själv vad du gjorde mot en av dina vänner:)?


ska berätta lite kort vad jag,chami,azel o isabel gjorde me killarna i skolan;)
killar e ju lätt lurade så vi skämtade om något enkelt;)
vi: hallå din butik e öppen
killen: vah allvar?
vi: jaah
sen så vände han sig om för att stänga sin Dragkedja haha det va då han märkte att han hade på sig ett
ett par mjykisbyxor:D en efter en gick på de fett skönt:)
prova o gör de mot en kompis eller din egen pappa..
oj idag så va det oxå VISSA UPP DIG i skolan de va några elever som dansa, sjöng o kören
när mirjam rappade om sin döda pappa asså azel,chami,isabel o jag fick tårar i ögonen en lärare
grät till och med:O
o så sjöng en kille ( har glömt bort vad han hette:S ) så jävligt bra
låten han sjöng va JASON MRAZ - I´M YOURS
han borde söka till IDOL tycker jag ifall;):):P

men men ska ladda upp dagens låt o sen läsa några blogga
kanske bloggar mer senare får se;)

puss&kram // hanan♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0