chaiz

lite kort

Hejsan Svejsan:)


idag så har jag inte gjort så värst mycket:P
bara vart hos min farmor o ätit mat sen så kom jag hem o
nu så e jag me min kusse som jag inte har sett på en evighet;)
sitter o kollar på MTV de vissar nya avsnitt av MY SUPER SWEET 16
väldigt skönigt;)


 ska berätta lite kort om vad jag gjorde igår;)
vakna upp typ vid 9.00 tiden, åt frukost o sen så började jag med att
fixa mitt hår( som blev supper snyggt:D ) sen så kläde jag på mig o
drog till min farmor för att äta middag me släkten:) efter middagen så fick jag
massor me godis + 250 kr, vet att de inte värst mycket men de e bättre än inget ifall:P:)
men aja här kommer några bilder;)


de kanske ser lite ut men de e skit mycket i värkligheten,
orkade knappt att bära påsen:O

haha vet inte vrf jag ladda upp bilden:S men hade inget att göra så vissar
vad jag drack me maten + päron cider

puss&kram // hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0