chaiz

sol, sol och mera sol

♥Hallo!!!


de senaste två dagarna så har det vart mellan 25 - 30 +
och det e fett varmt, asso jag svettas som en gris (A)

Idag så har jag inte gjort så värst mycket :S

drog till stan me mamma o sen så fanns det en liten festival vid maren
de va så här unga rappare som sjön några va bra och några sög värkligen :P
sen drog hem runt 5 tiden gick ut då me marina,maria,adina och chami supper
roligt va det :D
när klockan blev halv 9 så drog jag,chami,pappa o lille brorsan till stan men
de va för att min kusse bad oss att komma där hon jobba ( cafe' milano )
åt inget för att jag fastar :( men tog en stor kopp te me kanel supper gott va de HAHAHA
sitter o väntar på att klockan ska bli 00.01 

försök att klura ut vrf jag väntar på att klockan ska bli 00.01 :P

jaah har inget mer att skriva om så

herrå än så länge ;)

// hanan♥♥

Kommentarer
Postat av: A

sv: Hahah, yeeeeeah :)

2010-08-15 @ 14:50:41
URL: http://nittiosexaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0