chaiz

trotts att jag deppar jämnt så är jag happy today :)

shai dag stannade jag hemma från skolan för jag hade feber det var ganska svag feber så nu m´år jag bra igen :). igår var jag på stan och köpte 2 par byxor , dom kosta 1 399 ,och den andra köpte jag från vero moda så den kosta 199 :) sen blev jag deppig så jag frågade mamma om mer pengar sen drog jag till stan och köpta lacktagihts(venne hur man stavar xd ) sen gick jag tbx till vero moda och köpte en funky fox byxor en oliv grön och en svart och en halsband och att arm band allt gick på typ 2000. och nu är jag glad igen ser ni det är bra att shoppa :D! ahah. Min syster kommer hem idag igentligen skulle hon komma imorn men de blev nåt fel så hon kommer hem idag :) skit glad hoppas hon har köpt något till mig :D. aja på fredag åker jag och jasmine till ockelbo i'm so happy :D<3
älskar dig hanan ♥

haha en rolig nummer skylt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0