chaiz

seg i början men sen så.....

idag så börja min dag jätte segt tycker ja,,,, först så vaknar jag kl: 12:15 och jag var fortfarande ass tröt ville sova men mamma sa de räcker chami du har sovit länge... de är alltid så att mamma kommer o väcker mig bara för att hon tycker att jag sover "läng" detta är förtsa sommaren som jag sover så sent annars så brukar jag vakna kl : 8-10 tiden =)  sen  så kommer Hanan till mig och säger hur känns det att sova länge då??
jag ba : ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ hahahah skönt
hahaha alltså va dum hon ee
men aa åt frukos runt 1- halv 2 tiden sen så va jag me familjen , morbror och farmor vi satt o snacka tills klockan blev 4 då orkade jag verkligen inte stanna hemma så drog ut me adriana marina o maria vi va ute gick runt här o där skönt. 
medans alla de 3 hade på sig kofta,linne o byxa/leggins  så hade jag på mig en T-shirt o short jag va så tvärtimot de hahah :P men de va varmt i början men sen me tiden så blev de kallt men tills slut så såg de ut som om de skulle regna så drog hem kom hem prick 19.00 coolt :P =) 
sen så har jag vart hemma sen dess ;) 

slutar denna inlägg med en låt som jag gillar :)




// chami♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0