chaiz

bilder från festen

hejj bloggen , ingen av oss uppdaterade igår jag orkade inteja vet nt dom andra men men . Vi va på maskerad fest igår skit kul ! vi tittade på film som ingen gillade förutom chami och hanan åh basma :P
men sen dansa vi och tog kort :) that made my day ! men nu ska ja lägga in bilderna från igår (Y)


fatima och jag



Abir i mina coola glasögon haha



Alla ♥ Ramona fotade


En söt bild på meej och fatima


Vi är så söta !


Fatima , Basma , jag , hanan, åh simone haha


Jag tog ner fatima hihi (Y)


Sexiga folk thihiihi


vi.. igen hahaa tröttnar aldrig på oss haha !



Basma and me :)♥



Fatima and basma :P



så söööta vi är ;o


Jag och basma igen x'd<3



folk ♥



haha skit ful bild men vem bryr sig :P



Basma och Min fru chami ♥



Flumm bild haha



Vi åh mina jätte små glasögon :P


Basma sötnosen ♥



Hanan , jag , basma :*



Och sista bilden bli på min frui <3 ily ♥


Så nu tyckte ja att ja va jätte duktig som orkade lägga ut alla bilder , de är nt alla fatima har några oxå :)♥
Jsute vi ska fixa en ny design snart :D<3
Herrå //Isabel ♥

Kommentarer
Postat av: johan

oh jävlar den bruna tjejen va skit snygg !!

2010-02-21 @ 14:02:09
Postat av: Emma

fina

2010-02-21 @ 14:19:41
Postat av: Fatima

HAHA Isabel våra bilder är bäst !<3

Tack för igår tjejer verkligen ! <3

ÄLSKAR ER !<3

2010-02-21 @ 20:04:53
Postat av: Fatima

du vet där du skrev vi.. igen hahaa tröttnar aldrig på oss haha !

bilden på oss kolla på chami i bakrunden HAHAHAHA ASG :P

2010-02-21 @ 20:28:26
Postat av: chami

hahahah vet. du tog bara de fula bilderna på mig

inte på de finna

gå in på www.perlachamis.blogg.se för att se snyggare bilder :)

2010-02-21 @ 22:58:13
URL: http://perlachamis.blogg.se/
Postat av: chami

hahahah vet. du tog bara de fula bilderna på mig

inte på de finna

gå in på www.perlachamis.blogg.se för att se snyggare bilder :)

2010-02-21 @ 22:58:17
URL: http://perlachamis.blogg.se/
Postat av: abir

sööta<33

2010-02-24 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0