chaiz

Chami♥Isabel

Om jag förlorar dej så kmr tårarna verkligen bara att rinna o rinna tills de inte finns några tårar kvar. . Den dagen som du kom in i mitt liv så förändrade du verkligen allt, du var min livsglädje som du fortfarande e och det kmr du alltid att vara gumman. Asså fan jag kan inte beskriva dej i ord  det går verkligen inte. Du är en helt underbar person det är du verkligen. Ingen annan har ett sånt stort hjärta som du har. Du har ett hjärta utav guld och du är guld värd.  Love U♥ Chami♥Isabel right ?







älskar dig hjärtat ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter låten ?(a)

2010-02-18 @ 16:39:52
Postat av: chami

ÄLSKAR DIG ISABEL <3<3<3<3

2010-02-18 @ 20:08:25
URL: http://perlachamis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0