chaiz

gjort idag då ??

hejsan♥

hahah de är första gången jag skriver i bloggen ända sen vi gjorde den :P:P
men aja tänkte skriva vad jag har gjort idag :)
de jag har gjorta är bara varit ute hela dan med perla
, snackat om allt möjligt ;)
vi fixa till och med hennes inbjudnins kort till hennes kalas :)
men medans jag var ute och hade det trevligt så var hanan hemma
och hadde det tråkigt
säger bara hon är alltid tråkig på lördagar men förutom de så är hon
glad,positiv m.m
här är en bild på korten som vi gjorde :)



visst är de finna ???
många pussar&kramar ///////////


Kommentarer
Postat av: elin

fin sak som de står // chami :) vem har gjort den !?:D

2010-02-14 @ 11:48:52
Postat av: Emma

inge speciellt faktiskt !

2010-02-14 @ 11:50:12
Postat av: chami<3

min vän isabel gjorde den:)

2010-02-14 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0