chaiz

Tävling hos Foki!

hejsan allihoppa


tänkte skriva om att jag är med och tävlar om en 
t-shirt hos  www.fokis.se ;) 
 t-shirt är från www.phoenixtshirt.com .
IFALL jag skulle vinna så skulle jag välja ha en i´m cute when i´m angry
hello kitty t-shirt
den är så cute och jag tror att färgen skulle passa mig väldigt bra :)+ så
e jag söt när jag e arg haha:P
om du  också  är sugen på att tävla så besök bara bara foki  och skicka en
kommentar till henne så är du med och tävla  =) ♥♥
även om du inte har en blogg så kan du oxå vara med och tävla
bra va ?? :)
vill bara säga håll tummarna riktigt hårt för mig

här kommer en bild på t-shirten  
supper snygg  love it

///


Kommentarer
Postat av: fatim a

2010-02-16 @ 21:47:51
Postat av: Fatima

skit snygg t-shirt ;) <3

Bra val !

2010-02-16 @ 21:49:48
Postat av: V

fin t-shirt du valde:)<3

2010-02-17 @ 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0