chaiz

Juli 24, 2010

tjenare-......

fann va jag har tråkigt.....
idag så har de regnat och jag har inte gjort nått liksom
eller jo jag har gjort nått faktisk.
adina kom hem till mig hon vänta på att jag skulle bli klar med en sak
sen så skulle vi ut.
vädret va dålig för att de regna men drog ut behövde frisk luft
vi va ute lagom mycket tills vi börja frysa så vi drog hem , tog fram en massa
gosaker och kolla på tv.
sen så drog adina hem och då började jag ha riktigt tråkigt.
aa men kollar just nu på mtv.
de snackar om michael jacksons död de tror
att någon mörda honom o de
kan de inte liksom låta de va ??
aa men ska va vaken i en liten stund till men säger godnatt nu
//chami♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0