chaiz

kommer inte på rubr....

ojoj klocktan är nu 00.09 va ''sent''
sorry för den sega upptaderingen men har haft fult upp
med att kolla på tv o vara ute såklart :P
idag så har jag inte gjort något säskillt bara vart ute kollat lite tv:e o.s.v


igår så kom jag hem runt 22.00 tiden asså jag va jätte jätte trött
så jag bara somnade på golvet :D det va skönt faktis men sen så vaknade
jag halv 12 o gick till min mjuka, sköna säng xd

aah nu så sitter jag o laddar ner några nya låtar till min mobil
de e supper bra ;) HAHA 
imorn så kommer jag o chami passa lillasyrran från kl:12.00 till 17.00
tänk i hela 5 timmar :O

men ska göra några andra saker innan jag går o lägger mig ;)

puss&kram // hanan♥·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0