chaiz

stan idag

Hallo!!

idag så spenderade jag 6 timmar i stan xd
skulle igentligen dra ditt för att chami ville köpa ett par byxor, hon hittade en
som va jätte snygg på henne men den va för kort :( så hon köpte inget

mendan jag köpte en randig kofta från bikbok
9 par örhängen från H&M
och två halsband från kaphaal
asså hon blev sur för att jag hade köpt några saker och inte hon :S
det här sa hon: asså ååh vi kom igentligen hitt för att hitta något åt mig
inte till dig!!
jag: men asså det jag köper använder du oxå ju
chami: jag vet, sen så blev hon sur

ibland så kan hon va konstig :P

jaaduu, sitter o glor på  tv + chami :D
hon e så glad nu för att hon fick ha min mobil ( asså hon ville lyssna på musik )

VARNING :

KOLLA INTE PÅ KANAL 5, GÖR DET INTE!!!


// hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0