chaiz

stranden

Hejsan!!

idag så drog jag,chami,perla + perlas pappa till stranden ;)
det va faktis kuligt :D
vi såg merina där oxå så vi bada tillsammans,

det här gjorde perla till mig när vi stog i bryggan:

vi går i bryggan sen chami,marina o adina va framför mig o perla
vi går o snackar vi va nästan framme vid mitten då perla knuffa i mig
jag ba: vad fan håller du på me? jag ville ju inte att mitt hår skuille blött
perla: HAHAHAHAHA
jag: uuft perla!!!! jag va inte bered ju
perla: men de e det man ska inte vara bered

asså jag blev lite sur på henne men....
vi kom hem halv 8 tror jag sen så hoppade jag in i duschen så fort jag hade
kommit hem :P
är väldig väldig trött ska sova snart

P.S kanske lägger upp några bilder imorn ska se ifall jag orkar

// hanan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0