chaiz

bablar på om saker o de

heeeej

sist så la ju hanan ut dagens låt här i bloggen så jag tänkte skriva lite till er :D
joo nu så är de ju sommarlov och alla är ute med sina vänner, badar solar och de då
har man ingen tid att sitta framför datorn och skriva om de man har gjort......
men innan vi reste så blogga jag överhuvudtaget och sen så när vi kom tbx så gjorde jag inte de
heller men nu så gör jag de.;)
aa men säger bara att resan blev lyckad och sommaren här i sverige blev lyckad oxå
de är nu för tiden 30+ här de är hur varmt som helts då som tex: idag jag vakna 10 och går till
termometern som är i köket ser att de är redan 25+ :O bara 10 på morgonet tänk er sen senare så klart blev de varmare o varmare man dog ville ha vatten krig men ingen ville va me :(
men idag var de en skön dag ska berätta.
jag vakna ju 10 ska in till toan och får en het tjock, varm luft på mig va ser jag joo hela badkaret är fult med varmt vatten varför? för att de stängde av alla vatten klockan 8.00 på morgonen. -.-
sen jag drar till köket ser en jätte stor skål vet inte va man ska säga till de men de såg ut som en skål men iallafall
den va full me is kallt vatten jag ba wtf liksom hur kan de bara stänga av vattnet så där men som tur så förberädde mamma sig :P
men problemet med att de stängde all vatten var ju att man inte kunde dra till toan och göra sin sak där inne ;)
hahaha jag va tvungen att dra till toan mitt på morgonet men fick fann hålla mig för att de va så att man inte kunde spola.
men aja
senare effter en stund så ringde abir o de vi snackade sen så sa jag att jag o hanan ska ut och jogga lite ska du komma ??
hon ba : aa
jag ba : oki
hon: men när ska ni börja jogga då?
jag: snart
vi vänta på att abir skulle komma så att vi kunde börja jogga/gå/springa lite.
när hon kom så va hon klädd i en nästan lång ärmad tröja som va lång med mjukis och träningskor
medans jag o hanan hade bara ett par shorts o ett linne på oss.
men aa när vi va klara med de så gick vi ut o sola lite de va skönt fick kanske färg.
sen så drog vi upp och kolla på bevery hills (stvning)
en så bra program kommer varje dag kl:16.55-17.55 ( tror att tiden är rätt)på kanal 4.
när vi nästan kolla klart ett avsnitt så kom abirs föräldrar och hämta henne.
sen så va jag och hanan själva visste inte va vi skulle göra så vi drog till nanci va med henne till 11
sen så drog vi hem.
när vi va med henne så kolade vi på Farsan den va inte värst bra men den va kul att se på.
sen så kom vi hem och jag hoppa in i duschen efter de så satte jag me framför datorn och börja skriva detta inlägg :P :D
 /// chami♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0