chaiz

första dagen i skolan efter sportlovet:D

hejsan svejsan allihoppa:)

idag så var det första dagen i skolan efter sportlovet o det
känns jätte skönt  att träffa alla igen :D men som vanligt så börjar
jag 9.25 på måndagar. Dagen va inte så lång hade bara 4 lektioner,
men aja efter skolan så drog jag,chami, isabel o azel hem till basma
satt framför datorn o svara på några fråger från frågestunden ;)
efter att vi hade varit hos basma ett tag så ringde mammsen
o sa att vi skulle komma hem o äta så vi drog hem + hade matte
läxa:D I JUST LOVE MATTE  bästa ämnet efter engelskan.

P.S fick ett armband av Abir idag asså hon reste till tyskland så
jag ba: kan inte du köpa ett armband till mig o det gjorde hon
så gulligt av henne :P det finns hjärtor runt om o det står
LOVE inne i hjärtorna skit snyggt juee(L)
försöker ladda upp bilderna men det funkar inte så
får göra det om en stund eller imorn vet inte:S
puss&kram // hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0