chaiz

gjort idag

tjojizzan:)

idag så vaknade jag 7 för att jag skulle  dra till kyrkan
o det va massor med folk där, de knufades som fan o en kille hade svimmat oxå:O
så ambulansen kom o hjälpte honom men men efter att jag hade varit i kyrkan så drog
jag o chami till basmas födelsedag GRATTIS PÅ FJORTIZZDAGEN♥♥
det va kuligt faktiz:P:) fatima dansade som en galning ni borde haft sett henne:D
jag härmade henne med att vifta med huvudet o det gjortde fett ont:( men sen så blev det lite lungnare,
satt o åt lite och tog en massa bilder( bilderna blev tagna av fotografen DODDO:p )
men aja det  va lite kort om vad jag gjorde idag då;) ska dra o kolla på tv nu

puss&kram // hanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0