chaiz

gjort idag

hejsan svejsan

imorse när jag vaknade så känndes de som sommar,
solen sken som fult. jag började me dagen med att äta o sen
dra ner till stan me adina, chami, mamma, melissa o min brorsa.
vi va typ bara där i 1 timma sen så drog vi hem igen ( tråkigt)
men aja vi gick in till BikBok o så hittade jag en jätte söt svart vit klänning
till chami, o hon köpte den men hon kanske inte behåller den hon vill hitta
en färglad klänning :s
sen när vi drog hem så kom fatima o doddo hem till mig de stannade i typ 2
timmar. hade saknat min älskade fru/man de som inte vet så e jag o fatima gifta nu:)
( asså inte på riktigt ) när hon kom in i rummet så ville hon bara spela
playstation hih va gulligt(L)
men därimot så var jag me doddo vi snackade ful men aah de va väl allt för idag dåå

bilden e till doddo o fatima<3<3

Kommentarer
Postat av: doddo

<3<3<3<3<3

2010-03-06 @ 18:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0