chaiz

hälsokontrol i skolan

hejhej

idag så började min dag kl: 9.30 men va i skolan 9 så jag drog hem till azel som bor mittimot
va där en stud o sen fick jag rusa till skolsysterna för att kolla min hälsa:S det första vi gjorde va att kolla min längd o jag e 155 cm:) o så vägde jag mig oxå:O jag hade tydligen gått ner 2kg trodde inte att det va sant
vet att det inte låter så mycket men de e det för mig:P men  därimot så gick chami upp 2kg stackan blev ledsen:(
men ska sluta snacka om vikter nu o berätta att vi 7:er fick ett överraskning av läraren och det va att ett läsförståelse test:S tur att isabel måde dåligt den eftermiddagen skulle oxå vilja va det
men ska dra o ta en tablet  så att huvudvärken går bort
ska snart ladda upp dagens låt har inte gjort det på hur länge som helst

puss&kram // hanan♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0