chaiz

hejsan<3<3<3

hejsanhejsan

just nu så sitter jag framför datorn och bloggar
lite:P
har det ganska tråkigt faktiskt ingen är hemma förutom jag
och melissa, fast melissa sover-.-
tänkte passa på att blogga innan jag ska dra och plugga för no
förhöret imorgon.
har ni sätt hur vädret har blivit?
jag kan känna på mig att snart så kommer sommaren jippi:):):)
snön börjar smälta och solen skiner varja dag
nu för tiden.
idag efter idrotten så hade jag bara på mig ett linne, de va ganska varmt tycker jag
men sen så tog jag på mig min kofta.
de va allt för idag ha det så bra puss&kram//chami♥


P.S dagens låt kommer snart om jag hittar en riktigt bra låt:)<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0