chaiz

just nu snackar i tele med isabel sötiss

hejhej

tänkte skriva om vad jag har gjort idag.
idag så var jag ute hela dagen .
kom typ för en halv timma sen.
men just nu så snackar jag med isabel i tele.
och hon ba vad ska du ha på dig imorn
jag ba vet inte du då
hon ba vet inte, sen så sa hon
du ska väl inte ha på dig de dära thaightsen med
blommorna på .( de e skit ful)
jag ba hahahaha nee ska inte de( de e inte fula de e ju skit finna ju hihihi)
men aja alla har inte samma smak:P:P
såg ni vilken klänning isabel har köpt??
fet söt ju hon skulle passa mycket med den.
hihihi men aja har inget mer att skriva ska dra och va me hanan och
melissa
ha det så bra puss&kram/////chami♥


Kommentarer
Postat av: isabel

haha du är söt gmn :*

2010-03-14 @ 19:10:44
URL: http://jasmineisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0