chaiz

lite kort om dagen

hejhej!!!

tänkte skriva lite om dagens.
idag så började vi skolan 8.15 och sluta
13.35:P
efter skolan så drog jag, hanan och abir till stan,
för att hjälpa abir att köpa en present till basma, och vi köpte
....... ..... till henne säger inte nu för att hon kommer
att läsa :P
ni få se vad vi hade köpte till henne på söndag hihi.
när vi hade köpt sakerna så gick vi och fikade på nancy´s
jag åt en kladd kaka:P:D
den va god fast de fanns för mycket chocklad i den.
så här ser den ut

:P:P:P:P!!!!!!!!

när vi skulle hem så träffade vi hanin och azel<3
azel skulle ham till hanin och vi skule hem men innan vi skulle hem
så såg vi en tjej på scenen sjunga hon sjöng inte så värsta bra men aja.
sen så såg vi vår buss komma och vi börja springa en vi missa den.
orkar inte skriva mer:P
säger bara vi missa 4-6 bussar och vi fick springa och gå en väldigt läng bit
sen så kom vi äntligen fram hem .
jag fick en så stor huvudvärk efter allt men de va en rolig dag
jag hoppas att ni hade en rlig dag idag de hade jag :D
ha de bra alla sötisar ///// chami♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0