chaiz

:Ptjena:P

hejsan !!!♥

detta kommer att vara en väldigt kort inlägg
men jaj

jus nu så sitter jag och hanan framför datorn
och lyssnar på skön musik:P
och tränar lite till engelska glosorna som vi ska ha imorn.

undrar vad ska ni göra imorn???
vi ska ner till stan efter skolan med abir, azel och hanin
efter det så ska jag och hanan hem till våran farmor
för att göra något där kommer inte rikrigt ihåg
vad vi skulle göra där men aja .

hihi de va det vi ville skriva så ha de bra puss&kram/// chami♥&hanan♥


Kommentarer
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

sv: jag vet men hugo gillar typ inte bögar och kan inte du fråga honom en sak ?? fråga om han har något emot bögar.

2010-03-26 @ 07:01:53
URL: http://tonymedstil.blogg.se/
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

sv: tack vad snällt för jag vågar inte fråga honom det.

2010-03-26 @ 18:49:07
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0