chaiz

skolan,post

tjolla hej tjolla hop :)

idag så var det skit jobbigt i skolan ( längsta dagen )
va så tröt ville bara somna i lekitionerna. idag så fick jag veta att vi
ska ha ett '' litet'' förhör på NO till på dena fredag:( blev ledsen.
vi har inte änns börjat skolan o så får vi förhör + tyska o SO- prov nästa vecka
det e helt skandalt skit:S försökte att ladda upp bilder till datorn men det funkar inte,
e det bara så med mig eller?
tänkte berätta lite kort om att jag o chami fick ett stort kuvert idag i posten:)
brevet va från Karolinska institutet  Det svenska tvillingregistret. De vill att vi ska skicka ett DNA test
både jag o chami fick ett rör som vi ska spota i o sen en liten låda med vatten som de skickade.
Vet inte vrf de skickade det men en sak fatta jag o det är att de vill veta ifall jag o chami va i ett o samma ägg(en X tvillingar ) eller inte:S men aja skriver mer om det senare e så himmla tröt just nu vill bara lyssna på musik o ligga i soffan
så jag säger herrå så länge
puss&kram // hanan♥♥

Kommentarer
Postat av: perla

Jag har prov och två inlämnings arbete den här veckan jani tack din skola att du har bara en förhö

2010-03-09 @ 20:26:00
URL: http://perlachamis.blogg.se/
Postat av: hanan

harv ett förhör o två prov läs noga

2010-03-10 @ 19:40:57
URL: http://chaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0