chaiz

länge sen

heej jag har inte bloggat sen länge men de va bara för att jag har flyttat o vår internet har fortfarande inte kommit och just nu är jag hos basma . Iallafall ´vad har ni gojrt idag då själv har jag bara varit i skolan o jag har gjort klart min hjärtkudde äntligen jag ska ladda upp bilder på den . I fredags var de hanins födelsedag hon fyllde 12 år grattis älskling  och lördags så var de min lilla sötnos ilanas födelsedag hon blev 1 år jippi och på samma dag så var de min andra kusins födelsedag hon blev 23 år grattis hejdå ska dra nu hem för att jag mår illa är förkyld och har hosta
 
här kommer en bild på min hjärta
azel<3chami
  
här är en bild på min sötnos ilana i hennes kalas
de här var den bästa bilden på henne 


Kommentarer
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

sv. okej... men jag ska inte skicka till honom. han gillar typ inte bögar och då vill jag inte skicka till honom heller.

2010-03-25 @ 14:51:17
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0