chaiz

Dagen i Stockholm =)

hejsan svejan:)

idag så har jag varit i stockholm me Chami o min
kusse Nancy. Först så tog vi bussen till tågstationen'
o sen så åkte vi tåg till sthlm det tog en timma tills vi va framme, när vi steg
av tåget så hade jag ingen känsel i mina tår
det gjorde lite ont när vi började gå.
Vi gick runt till nästan alla butiker men chami o nancy hittade inget,
men därimot så hittade jag en jätte söt klänning som va svart o blommig
från Ginatrico + 3 par armband från JC.
När vi va klara me shoppingen så gick vi o åt i donken sen så åkte vi hem:)
när vi gick av tåget så såg vi att våran buss hade kommit så vi sprang
o då ramlade en kvinna haha gissa om jag garvade ihjäl mig:D men tyckte
att de fett synd för henne, medans vi skrattade så hållde chami på att ramla o
som tur så var jag nära henne o hon höll i mig hårt.

P.S  såg Erik grönwall o chami  såg Louise ( www.FEBBS.SE )
orkar inte ladda upp bilderna från idag nu så jag ska göra det imorn istället =)
puss&kram // hanan♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0