chaiz

är nt en jävla fjortis :@

ja å jasse hade vart ute med kompisar så va vi på väg hem då börja folk skrika fjortisar efter oss , seriöst va fan är erat problem . Låt oss vara vi är inga fjortisar , bimbosar , horor, bitchar ;ss.
åååååååååååh jag får damp , ja kan aldrig göra nånting utan att bli kallad nåt , de är mitt liv nt erat dra åt helvete . Jag hade tofsar på bena i tisdags ( jag vet att de är pjs som använder det )jag får väl fan se ut shur fan jag vill? och blev kallad för fjortishora eeh ibland undrar ja va ni tänker med ..? att man inte kan göra nånting utan att bli kallad för nåt .
Om jag vill va en fjortis , bimbo, hora, bitch så tänker ja va de , de är fan inte erat liv eller problem . Bry er om ert eget liv som ni inte verkar ha ..?


En söt bild på mig och damp kompis Maria HAHHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0