chaiz

kommer ej på rubrik

hejsan !!


just nu så gör jag inget för att kussen gick precis hem och då så har jag inget att göra -.- .
men idag så har jag vart ute med hana i början för att vi vakna runt 9-10 sen så fanna de inget
att göra så vi gick ut och sola i kanske 2 timmar senare när vi gick in precis så börja det ös regna som tut
gick vi in innan de börja regna men efter de så stanna jag hemma i kanske 2 timmar för de
fortsatte att regna men till slut så blev det fint väder och då gick jag ut med perl lilli och hanan på vägen till slotter så  mötte vi marina och mari så vi va oxå med de. va med de ett tag sen så drog vi.
jag mådde dålig för att jag åt inget under dan.
jag kände mig som om jag vore lika smal som en pinne och hade anaruksia ( min stavning på de är helt fel det vet jag ). ville hem och vila men gjorde inte de istället så va jag ute med perla lilli och hanan. sen när klockan va 20.00 så drog vi hem. jag ba äntligen hemma dags att äta åt och då mådde jag bättre .
perla sa ju att jag ska visa er bilder från kalaset men jag la precis mobilen i laddaren tar inte bort den där ifrån bara för att jag ska visa er bilderna ni får se de imorn istället // chami♥


idag så va vädret så här
först lite sol

sen .........
ös regn

men sen så ........
blev det såååå soligt så att man kunde sola igen men gjorde inte de

bilderna tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0