chaiz

långt inlägg med en massa bilder

tänkte vissa några bilder från igår;)


första bilden får bli på min söta kusse angelo
jag dör för hans knall blåa ögon så snygga:O

en bild på mig när jag sitter i bilen

det här hade jag på mig + en kort skin jacka

jag o chami, bilden va ganska suddig men den får dyga;)

chami♥

några bilder som chami tog när vi satt i bilen







det här är tvillingarna carlos till vänster o emilio till höger♥♥

inne i kyrkan


melissa som bara lippar hela tiden:P

ett gruppfoto me alla små barn

efter att vi va i kyrkan så gick vi till en resturang och åt

emilio

carlos o han pappa

familjen så gulliga alla är


mumsig tårta:)

efter allt så va vi ju jätte tröta så vi drog hem något me 22.00 tiden o
kom fram mellan 01.00 - 01.30 tiden
oj vet inte ifall jag har sagt till vart vi åkten men aja vi va i linköping

puss&kram //hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0