chaiz

lite kort om dagen

HejHej


ska berätta lite kort om vad jag har gjort idag;):
idag så va jag nere i stan me abir sen när vi
skulle vänta på bussen så kom hennes fören min o så
kuta hon bara sådär:O men som tur så va min kusse i andra sidan
gatan, så jag va me henne en stund o sen så drog jag hem:)
( köpte två armband vissar bilder på de imorn )
efter att ha varit hemma ett tag så drog jag ute me chami o adina:P
haha vi gungade o helt plötsligt så tog adina upp sin högra fot o ramlade
av:D haha det va så jävligt kuligt, sen så blev det väldigt kyligt
ute så vi gick hem till adina va där lite o kom precis hem för typ
10 min sen:S:)
sitter o tråkar bara har inget att göra!!

aja det va allt för idag;)

puss&kram //hanan♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0