chaiz

vad som hände mig idag

tänkte berätta lite tydligare om vad azel skrev i det föra
inlägget;)
jo det va så här att hon skrev att jag hade skaddat läppen
ska skriva exakt vad som hände: ni vet väl att en stol har stöd
till ryggen, jag skulle ställa upp en stol så gick bara ryggstödet
av o kom på min läpp det gjorde jävligt ont:(
jag frågade azel ifall jag blöde men hon sa nej,
sen så la jag min hand för munen o såg att jag hade en stor fläck
som var röd ( det va blod )
jag gick ut från klassrummet asså jag fick panik sen så gick jag in igen
o sa till azel,chami o min lärare: omg det gör fett ont o det smakar blod i min mun.
sen sa min lärare ifall han kunnde få se vartifrån det blöder så jag öppna munen
o det va en liten sjö av blod så jag gick till diskhon o började spotta ut allt men det bara kom
mer o mer så vi gick till skolsytern.
Hon ba: nämen ojojoj det har svulnat odentligt:O ska se ifall du behöver sy läppen lite
jag ba: sy?
hon: ja det kanske behövs
jag: aha behöver jag det?
hon: nää det värkar inte så;)
tack gode gud för det!! hon tog typ en liknande tygbit o blöte ner den o sen la den i insidan av munen
( på mig ) hon hade inga isbitar så det fick dyga ifall jag la kallt vatten på den:P
sen resten av dagen var som vanligt
( skulle vilja vissa hur det ser ut men chami vägrar att fota, hon tycker att det är för äckligt:S )

puss&kram //hanan♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0