chaiz

gjort de senaste dagarn

Hejsan Svejsan


har inte haft lust att blogg de senaste dagarna,
jag har varit så tröt åååh!! kan knappt hålla mig vaken :S
tänkte berätta vad jag har gjort i tisdag o onsdag
TISDAG :
gick till vårbalen det va sjukt kul men mina fötter va helt bombade,
borde inte haft tagit på mig klackskor :O 
tog inga bilder med min mobil för att det va väldigt mörkt så vi tog me doddos
kamera istället  så får jag får vänta tills hon skickar de till mig o sen så laddar jag
upp de så att ni kan se de ;) :P

ONSDAG:
va först i skolan men palla inte vara kvar så jag,chami o isabel
åkte till ****** skolan va där ett tag o sen drog vi hem.
efter det så skulle jag o chami åka till azel för att hon fyllde år
STORT GRATTIS TILL DIG AZEL ♥

men aja det va allt för dena gången HAHAHAHA


puss&krm // hanan♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0