chaiz

hur skönigt so.....

Hejsan:)

kom hem för en stund sen, är helt död:O
har varit i stan hela dagen idag ( eller nästan hela dagen )
när jag o chami blev hungriga så gick vi och åt i cesars
supper god mat där haha:P

detta åt vi åååh guuud vad gott det ser ut xd


sen så gick jag,chami o fatima runt i stan o köpte ett par saker
det här e dagens inköp;):

från bikbok den e jätte söt på:O

tröjan e från Vero Moda o halsbandet e från BikBok köpte två st faktiz
jag o chami köpte oxå något till azel men kan inte lägga upp en bild för att jag vet att
hon kommer att läsa detta :P

underbara o söta fatima♥

haha det är hanan :) man kan inte se så värst bra men äääh

det är min lilla söta kusse som heter nancy o jag haha:)
vi satt o solade det va hur skönigt som helst:D

men ska fixa några saker o sen gå o lägga mig, så säger NattiNatti på er ♥♥

puss&kram //chami&hanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0