chaiz

igår + idag

HejHej!!

sorry för att jag inte blggade igår men asså hade fult upp:O
ska berätta lite kort om vad jag gjorde igår och om
vad jag ska göra idag ;)
IGÅR:
städade hela lägenheten gud vad jobbigt det va ! 
sen efter att jag o chami va klara med att städa så gick vi ut
o solo . vi blev helt stekta :P fick värsta solbränan
( solade i typ 4 timmar )
sen så gick vi hem åt och det va allt jag gjorde igår ;)

IDAG:
idag så ska min lilla syster melissa döpa sig .
efter att hon har döpt sig så ska nästan hela släkten dra ut o
äta i en resturang venne vilken :S men ifall mamma sa att det va god mat där :p
HEHE
kommer hem runt 10 tiden tror jag + måste fixa mina naglar, mitt hår o komma på
vilken klänning jag ska ha ååh så stressad jag är!

puss&kram // hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0