chaiz

igår

Hallu :)

är så jävlig trött efter gårdagen.
det va jätte roligt kan inte förklara det med ord HAHAHA :P
när jag o chami va där så såg vi ***** och **** .
vi va med de under nästan hela dagen det va supper skojigt med de hihi
klockan va över 12 när vi kom hem så vi va helt utslitna när vi va framme :(
vaknade runt 9 tiden idag o så säger mamma att vi ska ta bilder till våra pass idag
jag ba: vaah? idag?
mamma: jaa
jag: men ååh jag har så ont i kroppen måste det vara just idag?
mamma: jaa vi måste göra det idag för att vi ska snart resa ju
jag: åååh jag pallar inte
mamma: joo jalla vi ska dra 11 så du hinner fixa dig
jag: okej

bloggar mer senare + lägger upp några bilder från igår ifall jag pallar

puss&kram //hanan♥♥

Kommentarer
Postat av: privat

Verkar som om det bara e hanan som bloggar? :o

2010-06-15 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0