chaiz

lite blandat

HejHej :)


träffade adina o perla idag ååh vad skönt det e
att ha de tillbax  :D har saknat de grovt mycket !!
jag o chami fick lite presenter oxå :P
av adina fick jag en baby rosa I LOVE NY t-shirt
o chami fick ett par stora bling bling örhängen shit snygga :O
 av perla så fick jag två armband ( supper snygga ) en svart med diamanter på
och en mörk rosa med pälor på + en baby rosa ring och örhängen
chami fick en I LOVE NY t-shirt
vill bara säga tack så mycket P & A ♥♥

är hur trött som helst just nu och klockan är bara 22.51 !!
jag skulle ju ladda upp bilderna från dopet men chami  har inte laddat upp de ännu.
men lägger upp de imorn ;)
 
ojoj idag så har vi äntligen köpt en bil !! asså vi har inte haft en bil i 2 och en halv MÅNAD
så det kommer att bli supper skönt att slippa åka buss hela tiden  :D

men men ska gå o se vad chami gör nu

puss&kram // hanan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0