chaiz

lite info kanske



Godmorgon ♥

vakna idag 9.15 och jag sov ganska sent jag sov 2 men aja
denna vecka är de den bästa veckan hittils för att de är en sån härlig väder
varmt, mycket mycket sol som steks när man går ut :P
tror att de blir en bra sommar i år .
har inte mycket att skriva nu men kan berätta vad jag har gjort under dagarna.

jag börjar med söndag.

söndag: då kom adina o perla hem men va på melissas dog på
måndag: va på stan med hanan sen så va jag med perla o adina
tisdag: va på stan med nanci senare gick och sola lite med kompisar
onsdag: va med hanan,maria.h, maria.y , marina och adriana

sen nu äre ju torsdag vet inte vad jag ska göra kanske sola och få en fin färg ;)
// chami♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0