chaiz

måndag o tisdag

hejhej och gomorgon♥

har inte haft lyst med att göra något de senaste dagarna för att jag har vart så tröt
jag och hanan va ju i gröna lund förigår alltså måndags vi kom hem halv 12 eller 12 nått sånt
jag sov i tåget lite för att jag va så himmla tröt sen när jag kom hem så sov jag ännu mer.
dagen efter gröna lund då jag va fortfarnde tröt så sa mamma
chami vi ska dra nu och göra våran pass börja fixa dig och de
jag: men gud nu på morgonen
mamma: jaa
så vi drog till polistationen och fixa passen omg säger jag bara så ful bild de blev såg ut som en nyvaken kines-.-
medans melissa den dära sötisen fick en perfekt snygg bild så söt efter att ha tagit kort till passen så drog hela familjen ner till stan jag och hanan va med mamma gick runt lite här och där och lilla syrran och lille broshan va med pappa så skön att slippa lite tjat när sk vi hem och de.
senare så gick jag hanan och george köpte llite godis och satte oss i maren
sen jag bara hör nån säga
detta är första gången jag sitter här
jag ba: hahahah jag sitter alltid här varje gång jag kommer till stan :D
men ska bara lägga ett par bilder från gröna lund och sen så ska jag dra

så långt upp och jag åkte den










detta va några bilder från måndags ( hanan tog bilderna)
// chami♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0