chaiz

massor med bilder

Hejsan svejsan allihoppa :D

tänkte lägga upp några bilder för att jag har inget att skriva om hehe ;)

först så kommer det några bilder från min syrras dop ( asså melissa )


melissa ååh va gullig♥

kusse o syrra

bröderna

chami hoppa stutsmatta hemma hos cimel ( www.ciimells.blogg.se )


nu så kommer det lite blandade bilder ;)


kommer inte ihåg vad tjejen hette men aja chami, nancy o juliana i grönan

tog en bild på chami när vi satt o väntade på att vi skulle få mat ( CESSARS )

ööh de jag vetvet att jag ful -.-

en bild på azel shit ifall hon får syn på bilden så kommer hon att döda mig :O

chami det här e t-shirten som hon fick från perla ( den e från U.S.A )
supper snygg


' AHA ' hitta den i bakdelen av en taxi

haha chami försökte gömma sig ifrån mig men det lyckades hon inte

melissa o chami

ute i trädgården ;) igår så va det hur kuligt som helst asså vi la melissa i grässet så
började hon att gråta dog av garv HAHAHA

jaah men det va alla bilderna det ska dra ut nu så vi hörs senare dååh

puss&kram // hanan♥


Kommentarer
Postat av: chami

hahah alltså vrf tar du alltid bild på mig för särskild när jag äter??

2010-06-26 @ 20:50:40
URL: http://chaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0