chaiz

supper skönigt

Tjooo

kom precis hem har varit i stan hela dagen idag:D
så skönig. men ska berätta vad som hände när jag o abir skulle praoa:
jag o abir kommer fram till apoteket vi går in o sen så sa en tjej:
hej abir o vem e hon? ( asså hon menade mig )
sen abir ba: hon ska ju praoa med mig
tjejen: nää jag sa bara att du skulle få göra det
abir: vaah? det sa du inte alls
tjejen: joo
sen så drog vi därifrån pallar inte skriva mer än så fast det finns massor att
berätta haha :P
man ska alldrig alldrig lite på abir kom ihåg det asså jag menar de personerna
som känner henne xd, när klockan blev 3 så drog abir hem sen dess har hon ringt + messat
mig som en galning  guud hjälp henne :O

annars har dagens varit supper, det blev +23 så jäklar varmt va det!! åååh
jag,chami,isabel,azel,lilli,basma o hanin satt i maren o solade♥

men ska fixa något att äta nu

puss&kram //hanan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0