chaiz

Juni 29, 2010

♥Hejsan allihoppa :)

idag så har jag varit ganska upptagen....mamma tvättade så
jag o chami fick passa melissa och det va rena helvetet asså :O
chami ''hjälpte'' mig skit mycket
när mamma hade tvättat klart så åkte vi till stranden med grannen o hennes barn
det va supper kuligt där :D
stötte på perla,adina,lilli,sibel, ***** och *******
HEHE :P

ska berätta vad som hände i stranden :P

fick en halv ful mugg av te av mamma sen så gick jag o satte mig i
solstolen, sen så sa jag till min kusse att ge mig en sked och precis när
hon skulle ge mig den så råka jag välta glaset o te:et kom på mitt knä.
asså det va skit varm te det kan jag lova HAHA
ni undrar säker vrf jag drack varmt te när det är 25+
och här kommer svaret:
det blåste väldigt mycket i stranden så  att både mina o chamis
läppar blev blåa men chamís blev överdrivet blåa!
som tur så hade mamma med sig varmt te hehe

ååh e jätte trött och klockan är bara 22.25
men ska inte sova ännu ska vara inne i facebook o chatta lite :P

puss&kram // hanan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0